mandag 26. august 2013

Billige vadesko

Fikk mulighet til å avslutte jobben litt tidligere i går (av meg selv), og tenkte at da var det bare å suse i elva. Som sagt så gjort.

Alt var allerede pakket i bilen, så det var bare å kjøre til elva. Da jeg kom frem, fant jeg ut at vadeskoene lå igjen i carporten, 4 mil unna. Hva gjør man uten vadesko i elva?? Da så jeg docbootsene som lå i bilen- kunne de brukes??


Må innrømme at jeg var like mye skeptisk som jeg var uten valg, jeg måtte prøve selv om jeg så for meg skvulping i støvlene og en ubehagelig tur.
DET ble det ikke- støvlene funket helt fint, null skvulping! Eneste minuset er at de ikke er spesielt sklisikre i elva, så bruksområdet er vel mer til duppfiske i vann osv. Ta ut sålene i støvlene og prøv selv en tur!
Det er veldig greit å slippe de trange vadeskoene, som gjør det nesten umulig å få stokket neoprensokken riktig. Docbootsene satt som et skudd med øyeblikkelig virkning.

Gi tilbakemelding hvis du prøver?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar